Головна » 2015 » Березень » 18 » Творчий звіт вчителів
2:13 PM
Творчий звіт вчителів

«Будьте самі шукачами і дослідниками . Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших», - виголошував В.Сухомлинський.

      Саме під таким гаслом у Липівській школі пройшов творчий звіт вчителів, що атестуються у цьому навчальному році.  Учителі  Кривецька О.М., Марчишин С.В.,  Мацола Д.І., Свідрик В.Є.,  Годлєвська Р.П.,  Масна О.Р., Цимбала Н.А. ділилися з колегами досвідом роботи в організації та проведення уроків з використанням інтерактивних форм та методів роботи, позаяк саме нестандартні форми роботи спонукають до творчості як учителя, так і учнів.

     Найбільшою мотиваційною силою відзначаються ті форми навчання, які органічно відповідають віковим особливостям учнів. До них належить, зокрема в початкових класах, гра. Про використання  ігрових  моментів на уроках  розповіла вчитель початкових класів Цимбала Н.А. 

Масна О.Р. впевнена, що одним з найголовніших напрямів роботи в початковій школі є розвиток зв’язного мовлення учнів, тому, вирішуючи цю проблему, вона активно використовує лінгвістичні ігри, роботу над прислів’ями та приказками, хвилинки - цікавинки  тощо. 

Враженнями про мандри за мотивами казок «Дюймовочка» та «Попелюшка»  на уроках математики та результативністю такого виду роботи  ділилась учитель математики Кривецька О.М.  Досвіду партнерської взаємодії, роботи в команді, генерування нових ідей, бачення проблеми та шляхів її вирішення – ті якості, яких набували учні на уроках математики  в процесі групової роботи. 

Працюючи над активізацією пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики, Марчишин С.В.  застосовує в роботі уроки – семінари, уроки – проекти, уроки – змагання, методи творчого конструювання, дослідницьку роботу в парах ( групах).

Формування вмінь збереження власного здоров’я як важливого компонента загальнолюдської культури, зміцнення навичок здорового способу життя, вдосконалення функціональних можливостей  – напрямки  фахової діяльності вчителя фізичного виховання Мацоли Д.І. Окрім цього, Мацола Д.І. приділяє достатню увагу теоретичній підготовці учнів, розробивши з цією метою презентації з історії розвитку, загальної характеристики, правил гри та суддівства з модулів  « Футбол», « Баскетбол», « Гімнастика» тощо. 

  Мета учителя інформатики Свідрика В.Є. полягає в тому, щоб забезпечити систематизоване оволодіння учнями азами ІКТ, ефективно використовуючи інформаційні технічні засоби – персональний комп’ютер, прикладні програми та мережу Інтернет для навчання.

Учитель української мови та літератури Годлєвська Р.П. презентувала вчителям методичний посібник з практичного використання інтерактивних методів навчання на прикладах вивчених творів у курсі української літератури 5-10 класів.

        Слід відзначити, що вчителі активно діляться досвідом роботи, зокрема Кривецька О.М., Годлєвська Р.П., Цимбала Н.А. опублікували свої розробки уроків на сторінках журналу «Відкритий урок: розробки, технології, досвід», Годлєвська Р.П. – в ж. «Шкільний світ», Цимбала Н.А. створила власний сайт, Свідрик В.Є. -  блог про інформаційно-комунікаційні технології.

Професійність учителів помітно зросла за міжатестаційний період, усі активно використовують ІКТ, створюючи власні презентації, відеоролики, навчаючи учнів працювати  в мультимедійному просторі.

 

 

 

Переглядів: 790 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]